حلماحلما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

حلما دختر کوچولوی من

يه حرف مادرانه

1391/12/9 12:04
نویسنده : مامان عاشق
354 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

حلماي من ،عزيز من ،عشق من

 

اي درخشان ترين خورشيد زندگي من animated smileys spring 1

اي كه با آمدنت نور و عشق و محبت را در خانه دلمان هزاران برابر كردي

اي تنها شكوفه تك درخت زندگي من animated smileys spring 6

اي پرآب ترين ميوه زندگيم

اي كوچك ترين عضو خانواده ام

 اي كليد تمام دربهاي بسته من

اي بزرگترين آرزوي زندگي من

واي تنها ترين رمز زنده بودنم

هميشه و همه وقت با من و همراه من باش         animated smileys spring 8 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دنیا
10 اسفند 91 15:20
سلام مرسی ک سر زدین خوش ب حال حلما با همچین مادر مهربونی......................ولی اشتبا حدس زدین من دیگه عاشق نیستم


ولي من عاشق شما شدم عزيزم
مامان آوينا
23 مرداد 92 12:07
مهرتان جاودانه باد حلما جونم آوينا با عكساي تولدش آپه شما هم دعوتيد