حلماحلما، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

حلما دختر کوچولوی من

حرفهاي مادرانه

1391/12/15 14:44
نویسنده : مامان عاشق
373 بازدید
اشتراک گذاری

حلماي من

عشق من ...بدان و هميشه در خاطر خود بسپار كه تو اولين موجودي هستي كه پيوند ميان مامان و باباي خودتو محكم كردي و ثبات هميشگي قبل را بيشتر و پررنگ تر نمودي.

نفس من...به خاطر بسپار تو اولين كسي بودي كه صداي حضور كوچكت را به ما هديه كردي 

اميدمن...فراموش نكن كه تو نتيجه يك عشق هميشگي و يك دوست داشتن بي پاياني 

وجود من...از ياد مبر كه تو شكوفه يك پيوند سخت و يك زندگي شيريني

  عمر من...اين را ملكه ذهن خود كن كه تو فرداي روشن و زيباي مامان و بابايي.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سونیا
15 اسفند 91 11:36
ای جونم چه بازی میکنه با عروسکاش خوشگل خانم


مرسي خاله جان و ممنون كه به وبلاگ دخمل من سر زديد بازم از اين كارها بكنيد
مامان کمیل و کیان {خاله حسنا}
9 تیر 92 21:53
سلام مامانی با اجازه لینکتون کردم