حلماحلما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

حلما دختر کوچولوی من

آقا جون و حلما

1391/12/15 11:53
نویسنده : مامان عاشق
399 بازدید
اشتراک گذاری

امروز حلما خانمي مامان با آقاجون دوباره تنها شدند.صبح مامان جون همراه خاله فاطمه رفتند بازار براي خريد وسايل آشپزخونه و حمام و از اين چيزها ، من به مامان جون گفتم اگه ميخواهيد برويد حلما رو بزاريد خونه مادرجونش ولي آقاجون گفت من و حلما با همديگه خوب كنار مياييم بزاريد پيش خودم باشه ما خودمون بلديم چه شكلي با همديگه كنار بياييم. ساعت 10 بود كه زنگ زدم آقاجون گفت از صبح تا حالا داريم با همديگه اتوبوس بازي ميكنيم  دخملي كلي خونه رو تميز كردو حلما معلم من شدهوكلي به من ميگه تست بزن ديگه آقاجون و چيپس هم براش خريدم و داره ميخوره البته به آقاجون هم يه دونه داده تازه با همديگه داريم ميريم مشهد سوغاتي هم براي شما نمياريم .الهي قربون اين دختر گل من بشم كه اون عالي و خوب و نازه فقط من بدم كه تنهاش ميزارم .

خدايا اقاجون و مامان جون رو به خاطر تمام خوبيهاشون براي ما نگه دار.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان سونیا
16 اسفند 91 13:57
الهی فدات بشه خاله چقدر شما بچه ها پاک و بی الایش هستید سونیا هم همش میگه مامان بریم امام رضا
تازه وروجک خانم چرا نمیخوای برای مامانت سوغاتی بیاری



اين شانس منه ديگه خاله جان چيكار كنم
من
18 اسفند 91 11:52
سلام عزیزم
خدا کوچولوتو برات حفظ کنه همیشه
عزیزم اگه میخوای تقویم امسالت با عکس کوچولوی نازت باشه
بهم سر بزن
سال خوبی داشته باشی


خاله چرا نميتونم وارد سايتتون بشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟كمك
مامان حسنا
21 اسفند 91 11:27
افرین به این گل دخترمون حسابی خانوم شده
مامان( فاطمه، گل بابا)
23 فروردین 92 10:54
.فاطمیه آمد و آن مونس و همدم کجاست؟ شمع میپرسد ز پروانه گل نرگس کجاست؟ در عزای مادرت یابن الحسن یکدم بیا ، تا نپرسد این جماعت بانی مجلس کجاست؟
مامان( فاطمه، گل بابا)
23 فروردین 92 22:48
الهی آمیـــــــــــــــــــــــن. ان شاءالله همیشه سایتون بالا سر حلمای ناز باشه .
مامان( فاطمه، گل بابا)
24 فروردین 92 15:05
آقا جان ! موکول می کنم گله هجر را به بعد ... امشب حال مادرتان روبراه نیست ... التماس دعا
مامان( فاطمه، گل بابا)
29 فروردین 92 19:16
رز گل
3 اردیبهشت 92 20:08
سلام به شما دوست خوبم خیلی خوشحالم به ما سر میزنید و شرمنده که نیستم تا پاسخ مهربونی های شما دوستای گلم رو بدم با یه سری عکس منتظرتون هستیم
مامان حسین جون
25 اردیبهشت 92 8:52
بازم شادي و بوسه ،گلاي سرخ و ميخك ميگن كهنه نمي شه تولدت مبارك
مامان(فاطمه، گل بابا)
9 تیر 92 23:50
سلااااااااااام خوبین. ما بیاد شما هستیم ولی چه کنیم سعادت کمه ودیر به دیر به وبلاگ سر میزنم سلامت باشین وتندرست کوچولو رو ببوسیاااا
مامان کمیل و کیان
12 تیر 92 13:03
چه ژست قشنگی عزیزم خودت گلی فداتشم
مامان(فاطمه گل بابا)
8 مرداد 92 14:18
سلام. شاهی که ولی بود و وصی بود علی بود سلطان سخا و کرم و جود علی بود هم آدم وهم شیث وهم ادریس و هم الیاس هم صالح پیغمبـر و داوود علی بود شهادت امام علی علیه السلام تسلیت باد
عکس فرش
5 شهریور 92 18:33
آیا میخواهید عکس دلبند خود را به تابلو فرش تبدیل کنید؟؟؟ تبدیل عکس و هر گونه تصاویر به فرش در ابعاد گوناگون... کمتر از ده روز آن را درب منزل تحویل بگیرید... ارسال به تمام نقاط کشور.. 09137290912 03614456265
مامان آوينا
16 شهریور 92 17:51
حلما جون روزت مباركككككككك
مامان کوثری
18 بهمن 92 12:36
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی