حلماحلما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

حلما دختر کوچولوی من

نظرات (5)

هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 15:48
سلام به دوست جونی عزیزم
یه خواهش کوچولو از شما دارم
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم
ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید





عزیزم حلما رفت و بهت 5 امتیاز جایزه داد حتما برنده میشی

طراخی تم
27 آذر 91 10:33
سلام عزیزم چند نمونه کیتی تو وبلاگ گذاشتم می تونی ببینی اگه هم دوست داشتی عکس کوچولوت رو برام بفرست به ایمیلم تا برات طراحی کنم


طراخی تم
27 آذر 91 10:35
عزیزم تم کیتی یا باب اسفنجی؟؟؟؟


کیتی کیتی


عکسشو کجا براتون بفرستم؟






خاله اعظم جونی
28 آذر 91 10:56
دوستت دارم عزیز دل خاله


عاشقتم خاله اعظم جووونی با اینکه میدونم چقدر اذیتت میکنم
مامان امین از وبلاگ (همه وجودم امین جان)
3 بهمن 91 8:40
آره من که همین الان دیدم.


قربون شما خاله مهربون