حلماحلما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

حلما دختر کوچولوی من

سرما خوردگی مجدد

1391/11/29 10:18
نویسنده : مامان عاشق
158 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز حلما خانم گل ما کمی شیطنت کردند و بعد هم رفتند حمام niniweblog.comو تا از حمام بیرون اومدند خواستند دوباره بروند پیش مادرجونشون ....(دلتنگ شده خانمی ) هر چقدر من بیچاره گفتم حلما جان تازه حمام بودی niniweblog.comدخترم خوشگلم فدات بشم دردت به جونم بیا پیش هم بشینیم شعر بخونیم بازی کنیم قبول نکردند که نکردند و مجبور شدم دوباره خانم خانمها رو ببرم خونه مادرجون باباجان تا حلما خانم مادرجون رو ببینه niniweblog.com.رفتن ما همان و عطسه کردن و بینی گرفتگی حلما خانم همان . niniweblog.comشب که برگشتیم میگفت مامان بدنم داغه ولی سردمه الهیفداش بشم شربت سرماخوردگی داشتم بهش دادم(من باید همیشه مجهز به شربت های سرماخورگی و دیفن و...... باشم)niniweblog.com کمی هم شیر خورد و مجبورش کردم بخوابه Sick In Bedبماند که یک ساعتی طولش داد ولی خوب نسبتا زود خوابید و تا صبح توی خواب دماغش گرفته بود و تکون میخورد من تا صبح هزار بار بلند شدم و پتوشو روش میانداختم .قربونش برم خدا کنه زود خوب بشه شما هم دعا کنید...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پریسا
15 دی 91 12:43
ایشالله حلما جون زودتر خوب بشه عزیزم.


مرسی خاله جان
مامان فتانه
16 دی 91 18:05
سلام حلما خانم اگه دوست داشتی به وبلاگ ایلین ماهم سربزن تاباهم دوستشیم


بله خاله جان چرا که نه حتما میام
النا
18 دی 91 9:29
خوشبحالتون به آرزوتون رسیدین...من حتی به عشقم نرسیدم...هروقت به آرزوهای دیگه ات رسیدی آدمایی مث منم به یاد بیارید...خوشبخت باشین


مطمئن باش که تو هم به آرزوت میرسی دیروزود داره سوخت و سوز نداره خاله جان .من اطمینان کامل دارم به زودی زود خبر خوشی بهت میرسه و دوباره برام پیام میزاری که حلما منم به ارزوم رسیدم