حلماحلما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

حلما دختر کوچولوی من

گریه کردن خانمی

1391/11/23 9:29
نویسنده : مامان عاشق
190 بازدید
اشتراک گذاری

   niniweblog.com

سلام و درود به تمامی بچه های خوب و نازی که وقتی مامانشون صبح مجبوره  بره سر کار گریه و زاری نمیکنند.niniweblog.com

امروز خانم خانمهای ما وقتی میخواستم ببرمش خونه مامان جون بیدار شد و تا گذاشتمش توی رختخواب خونه مامان جون بلند شد و زد زیر گریه Smiley Babyو شروع کرد به اینکه مامانی نرو دلم تنگ می شه مامانی پیشم بمون نرو نرو نرو.... خوب منم مامانم دیگه دلم میسوزه از یک طرف باید برم سر کار و از طرف دیگه طاقت گریه های دخترگلم رو ندارم ..خلاصه نیم ساعتی باهاش حرف زدم niniweblog.com که مامانی خیلی دوستت داره ، مامانی عاشقته ، من جز تو کسی رو ندارم ، تو همه زندگی منی ، تو نفس منی ، توهمه دارو ندار منی ، اگه حلما گریه کنه مامان هم گریه میکنه و ناراحت میشه  تا بالاخره نه اینکه راضی بشه ولی خوب با هزار تا بوس niniweblog.comازش جداشدم و بدوبدو رفتم سر کار بماند که چقدر دیرم شد و چقدر مجبور شدم بدوم . ساعت 9 که زنگ زدم خونمون مامانم گفت آرومه و داره با نازگل (عروسکش) بازی می کنه. خدایا چه کار کنم دوست ندارم خدایی نکرده تو روحیه دخترم تاثیر بدی بگذاره که من میرم سر کار ....تو دوراهی موندم خدایا چه کار کنم برم سر کار یا نرم .niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حسنا
27 دی 91 13:57
الهی....چه مکافاتی داری.....با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟


بله خیلی هم ممنون چرا که نه


مامان( فاطمه، گل بابا)
23 بهمن 91 17:18
سلام من شما رو درک میکنم... خدا اجرتون بده ما شمارو لینک میکنیم شما هم اگه مایل بودین به ما سر بزنین


سلام خاله جان مرسي و ممنون از اينكه به ما سر ميزنيد حتما كه شما رو لينك ميكنيم بوسسسسسسسس راستي خاله ادرستون چي هر چي ميرم روي وبتون صفحه خالي مياد چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟/