حلماحلما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

حلما دختر کوچولوی من

دلتنگی مامان سرکار

1391/11/1 14:29
نویسنده : مامان عاشق
158 بازدید
اشتراک گذاری

عکس قلب های عاشقانه در همه جا (13 عکس)

امروز که محتاج توام جای تو خالی 

فردا که سراغم تو بیایی خبری نیست 

فرزند عزیزم ، حلما جانم:
آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی،اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم را کثیف کردم ویا نتوانستم لباسهایم را بپوشم،اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است،صبور باش و درکم کن.یادت بیاور وقتی کوچک بودی مجبور میشدم روزی چند بار لباسهایت عوض کنم.برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور میشدم بارها و بارها داستانی را برایت تعریف کنم.وقتی نمیخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن.وقتی بی خبر از پیشرفتها و دنیای امروز سوالاتی میکنم،با تمسخر به من ننگر.وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی حافظه ام یاری نمیکند، فرصت بده و عصبانی نشو.وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند، دستانت را به من بده… همانگونه که تو اولین قدمهایت را کنار من برمیداشتی…زمانی که میگویم دیگر نمیخواهم زنده بمانم و میخواهم بمیرم، عصبانی نشو… روزی خود میفهمی.از اینکه در کنارت و مزاحم تو هستم، خسته و عصبانی نشو.یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم.کمک کن تا با نیرو و شکیبایی تو این راه را به پایان برسانم.
حلمای عزیزم :عشقم ، نفسم، جسمم ، جانم ،روحم: دوستت دارم برای همیشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

roya
25 دی 91 12:52
akhe elahi fadat


خدا نکنه خاله جون مرسی که به حلما سر میزنی