حلماحلما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

حلما دختر کوچولوی من

تب شدید حلما

1391/11/29 9:57
نویسنده : مامان عاشق
304 بازدید
اشتراک گذاری


سلام توروخدا ببینید دخمل من همیشه سرما میخوره روز پنجشنبه حلما جونی مامان سرما خورد niniweblog.comو تب شدیدی داشت من و باباجان هم بردیمش پیش خانم دکتر سمسارزاده که هم خیلی مهربون و هم عالی هستند کلی دارو هم براش نوشتند وگفتند سوپ و لبو و میوه بوشیر گرم و..بخوره . تا اونجا بودیم گوش داد ولی پاشو که بیرون گذاشت گفت من سوپ نمیخوام میوه نمیخوام و.....بماند که چقدر هرس خوردم .خلاصه اومدیم خونه و کلی رسیدگی که جواب نداد روز جمعه با مامان جون و آقا جون وخاله زهرا و خاله معصومه و خاله فاطمه وهمه بچه ها رفتیم خونه آقا سعید گل پسر خاله حلما پسر خاله فاطمه (تازه خونه خریده بود رفتیم چشم روشنی خونش) حلما از صبح تا شب همش دوباره تب داشت و خواب بود و اصلا غذاکه هیچ میوه و سوپ هم نخورد اصلا به من خوش نگذشت چون نی نی من مریض بود همش داشتم براش حرف میزدم که گریه نکنه Mommy & Baby .صبح شنبه از بسکه تب داشت من و باباجان بردیمش بیمارستان وآقای دکترSay Ahدوباره کلی دارو دادند این دفعه دکتر شیاف هم بهش داد و خدارو شکر تبش با استفاده شیاف پایین اومد بعد من رفتم اموزشگاه ولی تا ظهر هزار بار به مامانم زنگ زدم و احوالشو پرسیدم خدارو شکر که تبش پایین اومد .امروز هم خدا رو شکر خیلی بهتره و هربار که از صبح تا حالا زنگ زدم باهاش صحبت کردم و حالش رو پرسیدم بهتر شده .آیکُن های اِمیلیخدایا کمک کن تا اخر زمستون دیگه حلما جووونی من سرما نخوره .حلما جونی مامان و بابا عاشق تو هستند زودی خوب بشوniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)