حلماحلما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

حلما دختر کوچولوی من

نصیحت مادرانه

1391/11/16 14:31
نویسنده : مامان عاشق
106 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
حلمای عزیزم عشقم نفسم جسمم جانم خانمم 

نگاهت را به کسی دوز که قلبش برای تو بتپه ،چشمانت را با نگاه کسی آشنا کن که زندگی را درک کرده باشه ،سرت را روی شانه های کسی بگذار که از صدای تپشهای قلبت تو را بشناسه ،آرامش نگاهت رو به قلبی پیوند بزن که بی ریاترین باشه ،لبخندت را نثار کسی کن که دل به زمین نداده باشه، رویایت رو با چهره ی کسی تصویر کن که زیبایی را احساس کرده باشه، چشم به راه کسی باش که تو را انتظار کشیده باشه ،اما عاشق کسی باش که تک تک سلولهای بدنش تقدس عشق را درک کند. خیلی دوستت دارم عزیزم I love you smiley for orkut, myspace, facebook

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مدلهای بافتنی برای کودکان
8 بهمن 91 17:19
سلام.آموزش بافت یک مدل پاپوش در سایت قرار داده شد.امیدوارم بتونید استفاده کنید.


متشکرم
مامان ملیسا و مهدیس
9 بهمن 91 15:54
سلام عزیزم خوبی؟دختر گلت چطوره؟؟؟؟
همش یه دفعه اومدی به وبلاگ دخترانم؟؟؟؟؟به وبلاگ ما هم بیا دیگه!!!!!!!من شما رو لینک کردم البته با اجازه!!!!


قربون شما من برم ممنون که به دیدن حلما اومدید ومرسی که مارو لینک کردید.