حلماحلما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

حلما دختر کوچولوی من

دلتنگي هاي تمام نشدني مامان

1391/11/29 12:37
نویسنده : مامان عاشق
143 بازدید
اشتراک گذاری

واي كه چقدر امروز دلگير و دلتنگم .امروز دلم نمي دونم از چي و از كي ولي گرفته از اينكه حلما رو تنها ميزارم و ميرم سركار، از اينكه 8 ساعت از هر روز زندگي دخترمو پيشش نيستم  و نميتونم ظهرها بهش ناهار بدم connie_feedbaby.gifو از كنار او بودن لذت نميبرم ، از اينكه هر روز با چشم پر از خواب ميگه ماماني توروخدا نرو آموزشگاه، از اينكه هر شب به باباجانش ميگه بابا پس كي ميريم خونه خودمون كه من جدا تو اتاق خودم بخوابم و شما تو اتاق خودتون از اينكه خانواده پدرش مثلا ميخواند مارو ترد كنند ،از اينكه روي بعضي ها فكير ميكردم ميشه حساب كرد و نشد، از اينكه اشتباهي كسي رو دوست خودم قبول كرده بودم ولي اونم خودشو گم كرد ، تازه اينكه ميبينم باباجان حلما هر روز داره زحمت ميكشه و خسته و كوفته مياد ولي هنوز خونمون درست نشده ،از همه چيز دلم گرفته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حسنا
15 بهمن 91 13:14
سلام عزیزم چرا برگه ی ازمایش من باعث گریت شد؟؟؟


ياد روزي كه با شوهرم رفتم و برگه آزمايشم رو گرفتم افتادم روز خيلي قشنگي بود هيچ وقت يادم نميره دو تا پاكت شيريني گرفتيمورفتيم خونه مامانم و مامانش