حلماحلما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

حلما دختر کوچولوی من

حرف خودماني ماماني به نفسش

1391/11/17 13:06
نویسنده : مامان عاشق
120 بازدید
اشتراک گذاری

حلما جونم دلم ميخواد اين  حرفها رو حالا برات بگم كه وقتي بزرگ شدي به خاطر بياري يه روزي ماماني اين حرفاها رو بهم زد ..پس هميشه به خاطر بسپار  عشقم تمام هستيم وجودم نفسم 

توي دنيا هيچ چيزي با ارزشتر و مهمتر از مادر و پدر نيست تو دوستاي زيادي ميتوني براي خودت پيدا كني وداشته باشي كه باهاشون درد دل كني ، گردش بري، خوش بگذروني حرفهاي مخفيانتو بزني ولي اينها همه مقطعي هستند و در يك زماني و يك مكاني ديگه نميتوني ادامه بدي به دلايل مختلف مثل كار ، زندگي ، همسر ، فرزند ولي مادر و پدر هميشه در كنار تو و با تو هستند حتي وقتي نميبينيشون و حتي وقتي سراغي ازشون نميگيري .تو  هميشه در قلب و جسم و جون و فكر اونهايي .

هيچ وقت ماماني و بابايي رو از خودت نرنجون  دوستمون داشته باش  .حتي اگر ظاهر سازي ميكني ، بزار فكر كنيم دوستمون داري. 

سعي كن هميشه از روي عقلت تصميم بگيري نه از روي احساس .اجازه نده احساساتت به تو غلبه كنند هميشه  با من و بابايي باش و بدون و مطمئن باش ماماني جز تو و باباجان اميدي نداره . دوستت دارم براي هميشه  animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ملینا
24 بهمن 91 9:49
وبلاگ خیلی قشنگی داری.سلیقه هاموون خیلی شبیهن
ازآشنایی باهات خیلی خوشحال شدم


مرسي و ممنون كه به ديدن ما اومديد قربون شما برم