حلماحلما، تا این لحظه: 14 سال و 5 روز سن داره

حلما دختر کوچولوی من

چرا بچه ها به حرف مامانشون گوش نمیدهند

1391/10/11 11:47
نویسنده : مامان عاشق
183 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com
سلام به همگی

امروز حلما خانم اصلا دختر خوبی نبوده چون طبق قرارمون با من ،منزل مادربزرگش نرفت و منزل مادرجون ایستاد.

 البته مشکل کار اینجاست که پای مادرجون حلما دیروز شکست و نمیتونه مواظب حلما باشه مهد هم که نمیره دیگه بدتر

امروز خیلی اعصابم رو خورد کرد چون موهاشو شونه نکرده و گیره نزده و...... همه هم آمدند به مادرجونش سر بزنند.

حالا با خودشون در مورد من چه حرفهایی میزنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مادر بی مسئولیت؟مادری که دخترشو نامرتب رها کرده و رفته سرکار؟

به جای کار بشین بچتو نگه بدار؟

وای خدایا از دست گوش نکردن های حلما چه کار باید کرد؟؟؟

به نظر شما من سرکار برم و فعال باشم یا اینکه بشینم و حلما را بزرگ کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)