حلماحلما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

حلما دختر کوچولوی من

شعر بی انصاف

1391/10/11 11:52
نویسنده : مامان عاشق
211 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com
با توجه به شعر 

دختر ناز و دختر ناز ، دختر یه غنچه باز ، دختر واسه پدر رفیق و همساز ،پس تکلیف ما مادرها چی میشه ما که این همه زحمت میکشیم  تعریف از خود نباشه دیگه همه مادرها برای بچه هاشون سنگ تمام میزارند درسته؟؟از خوراک ،پوشاک ،تفریح .صد البته که پدرها زحمت میکشند و کار میکنند و پول درمی آورند ولی این مادرها هستند که مدیریت حقوق پدر رو بر عهده دارند تا همیشه بتوانند به تمامی نیازهای مالی بچه ها پاسخ بدهد .دیگه نیازهای عاطفی هم که هیچی ...... ولی واقعا بچه ها قدر مادرهاشون رو میدونند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای کاش خود من هم قدر مادرم رو بدونم (خیلی دوستش دارم الان حلما ی من پیش مامان گلمه دوستتون دارم زیاد الهی که خوشتون بیاد )

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)