حلماحلما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

حلما دختر کوچولوی من

نظرات (4)

مامان ملیسا و مهدیس
30 بهمن 91 15:58
دوست عزیزم سلام
دخملای من در مسابقه زیباترین نی نی شرکت کرده
از شما دوست خوبم تقا ضا دارم که کد 110 و111رو به ایمیل
gerafist.yang23@yahoo.com
ارسال کنید.
اگه میخواید عکس دخملام رو توی شر کت کننده ها ببینید به سایت
http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php
برید.لطفا بعد از رای دادن بهم خبر بدید.
از لطف شمابسیار بسیار سپاسگذارم
دخملای من کدهای:110و111
مهلت رای دهی تا 1 اسفند

چشم خاله جان ما رفتييم براي راي دادن
مامان حسنا
2 اسفند 91 10:10
_______________ %%
______________ %%%
_____________ %%%%%
____________ %%%%%%
_____________ %%%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%__%%
_____________ %%%__%__%
_____________ %%%___%__%
_____________ %%%___%___%
_____________ %%%___%____%
_______ %%____%%%__%____%
______ %__%__%%%%%%__%%
______ %___%%_____%____%%
_______ %____%%%%%_%%
________ %___________%%
_________ %_________%%
_________ %%__سلام___%%
________ %%_________%%%
_______ %%___من آپم____%%%
______ %%______زود بیا_____%%
_____ %%_______منتظرم_____%%
_____ %%__________________%%
_____ %%%________________%%
______ %%_______________%%%
_______ %%%____________%%%
_________ %%%%________%%%
___________ %%%%%%%%%


سلام خاله جونم مرسي از اينكه به ياد مايي ما اومديم

مامان روانشناس
5 اسفند 91 14:45
عزیزم رمز 11111


مرسي ولي باز نميشه؟
مامان( فاطمه، گل بابا)
7 اسفند 91 13:47
ماشاءالله هزار ماشاءالله


مرسي از محبت بي دريغ شما