حلماحلما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

حلما دختر کوچولوی من

دلتنگی مامان

1391/12/2 12:41
نویسنده : مامان عاشق
140 بازدید
اشتراک گذاری


سلام .niniweblog.com

امروز دلم خیلی گرفته .دلم برای دخترم عشقم نفسم روحم جونم تنگ شده .نمیدونم چرا امروز این طوری شدم دلم میخواد بزنم زیر گریهniniweblog.com.دلم میخواد دیگه سرکار نرم .دلم میخواد تموم ساعتهای زندگیمو در کنار دخترم طی کنم .دلمو بدجوری هواشو کرده .ای کاش الان پیشم بود و من غرق بوسش میکردم .ای کاش ....هر روز وقتی میرسم پیشش من میگم و اون جواب میده

عشق مامان کی     حلما

نفس مامان کی       حلما

عمر مامان کی       حلما  

جون مامان کی       حلما

همه کس و کارم      حلما

داروندارم               حلما

هستی و نیستیم       حلما

 اي كاش همين الان اينجا بودي و بغلت ميكردم اينجوري 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شايان
23 دی 91 14:24
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريم


چشم خاله جان