حلماحلما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

حلما دختر کوچولوی من

نظرات (3)

مامان حسنا
7 اسفند 91 10:21
خجالت واسه چی خاله جون


داره به قول خودش كنجكاوي ميكنه و داخل كيف مامانشو بازرسي ميكنه
مامان حسنا
9 اسفند 91 9:22
عزیزم واسه تقویم گفته بودی فدات شم درست کردنش کاری نداره واست درست میکنم ولی شوهرم دیروز با فتوشاپ داشت ساخت قالب و یاد میگرفت تموم برنامه هاشو بهم ریخته عکسایی که از حسنا گرفتم یکم روتوش میخواست ولی نتونستم درستش کنم
مامان حسنا
9 اسفند 91 9:23
عزیزم واسه تقویم گفته بودی
فدات شم درست کردنش کاری نداره واست درست میکنم ولی شوهرم دیروز با فتوشاپ داشت ساخت قالب و یاد میگرفت تموم برنامه هاشو بهم ریخته عکسایی که از حسنا گرفتم یکم روتوش میخواست ولی نتونستم درستش کنم


مرسي و ممنون خاله جان .اميدوارم زود فتوشاپت درست بشه دوباره از اول نصبش كن خوش بحالت كه وقت داري!!!!! منم خيلي دوست دارم براي حلما تقويم سالدرست كنم وقت ندارم الانم سركارم ولي يواشكي به وب حلما سر ميزنم....