حلماحلما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

حلما دختر کوچولوی من

دردودل مادرونه

1391/10/11 11:51
نویسنده : مامان عاشق
162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام niniweblog.com

امروز خیلی دلم گرفته دلم برای حلما جونم خیلی تنگ شده.niniweblog.com

دلم میخواست الان ساعت 3:30 بود و میرفتم پیش عزیز دلم عشقم نفسم . ای کاش میشد الان پیش اون بودم !!!!! یعنی من کار اشتباهی میکنم که سر کار میرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی من باید کار رو کنار بگذارم و برم پیش حلما ؟؟؟؟؟؟؟؟ به نظر شما حلما حس بدی نسبت به من داره؟؟؟؟؟  به نظر شما یک مادر میتونه هم سرکار بره و هم مامان خوبی باشه؟؟/niniweblog.com

من از ساعت 4 تا آخر شب دیگه همه وقتم رو میگزارم برای حلما از بازی گرفته تا تفریح و یاددادن شعر و سوره های قرآن و....... ولی آیا این زمان برای یک بچه دو ساله و 7 ماهه کافی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخنگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پرنسس نیومده
27 آذر 91 12:28
سلام عزیزم
وبلاگ قشنگی دارین
با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟
اگه آره خبرم کن
منم واسه برادر زادم مینویسم
میبوسمت...............
www.peranses.niniweblog.com


حتما چرا که نه منم دوست دارم به شما لینک بشم

پویا تم
27 آذر 91 17:27
سلام گلم تم کیتی رو دیدید چطور بود دوست داشتی؟؟؟؟نمونه زیاد دارم چندتاش رو گذاشتم داخل وبلاگ


بله بسیار عالی بود ؟ چطوری ؟باید هزینه پرداخت کنم؟چطوری میتوانم این تم راداشته باشم؟